Asiakaspalautteen antaminen tekstiviestitse puhelun jälkeen on nyt mahdollista 

HPK Palveluiden puhelinpalveluun on otettu käyttöön asiakaspalaute tekstiviestikyselyllä. Asiakkaalle tulee jatkossa puhelun jälkeen tekstiviestitse palauteyhteydenotto. Näin alkuun tekstiviestikysely lähetetään jokaisen palvelunumeroon soitetun puhelun jälkeen, mutta samaan puhelinnumeroon lähtee uusi tekstiviestikysely aikaisintaan 14 päivän jälkeen. Näin usein soittavat asiakkaat eivät saa jatkuvasti tekstiviestikyselyjä.

Tekstiviestikyselyyn voi antaa palautteen vastaamalla puhelun jälkeen saapuvaan tekstiviestiin. Ensimmäisenä tulee viesti, jossa kysytään, saiko asiakas asiansa puhelimitse hoidettua. Vastattuaan tähän viestiin asiakkaalle saapuu viesti, johon vastaamalla asiakas voi arvioida saamansa palvelun asteikolla 1–5. Vastattuaan tähän viestiin asiakas saa vielä mahdollisuuden antaa avointa palautetta. Asiakas voi itse päättää vastaako hän kysymyksiin lainkaan tai vastaako hän esimerkiksi vain ensimmäiseen viestiin. Avointa palautetta voi antaa myös ruotsiksi.

– Minua ilahduttaa, että asiakkaamme saavat enemmän vaihtoehtoja palautteen antamiselle ja voimmekin nyt kehittää toimintaamme entistä tarkemmin saatuamme puhelinpalveluumme soittajat mukaan palauteen antamiseen. Asiakkaan näkökulmasta palautteen antaminen tekstiviestitse on sujuvaa ja hän saa nopeasti kerrottua asiakaskokemuksensa, kertoo asiakkuuspäällikkö Päivi Länsikari.

HPK Palvelut mittaa asiakaspalautetta vuosittain palvelukokonaisuuskohtaisilla asiakastyytyväisyyskyselyillä sekä sähköisen asioinnin palvelupyyntöjen osalta jatkuvan palautteen kyselyillä. Rakentavan ja kehittävän asiakaspalautteen perusteella on tavoitteena parantaa palveluita entistä asiakaslähtöisemmäksi.

Lisätiedot:

Päivi Länsikari,
Asiakkuuspäällikkö

HPK Palvelut Oy
paivi.lansikari@hpkpalvelut.fi

Piditkö kirjoituksesta?

Jaa Facebookissa
Jaa Linkedinissä