Asiakaspalvelun kesäaika 

 
HPK Palvelut Oy:n asiakaspalvelun kesäaika   
 
2.6.-1.8.2025 välisenä aikana HPK:n palvelut toimivat kesäajan puitteissa. Tällä ajalla tilausten käsittelyssä ja puhelimeen vastaamisessa voi esiintyä pieniä viiveitä. Palvelupisteen ovi pysyy avoinna, tietoturva on tarkassa valvonnassa ja käännökset sekä taloudelliset velvoitteet hoidetaan ajallaan, vaikka työskentelemme kesäaikaan hieman rajoitetummalla kapasiteetilla.
 

Paikan päällä Ölstensin tiloissa tapahtuva palvelupisteen asiakaspalvelu on avoinna arkisin 9:00 – 15:00 välisenä aikana (Osoite: Urakoitsijantie 12 B, 06450 Porvoo). Huomaa, että palvelupisteen fyysistä sisäänkäyntiä on muutettu viime vuonna ja uusi sisäänkäynti sijaitsee noin 20 metriä vasemmalle edellisestä sisäänkäynnistä katsottuna.

Puhelinpalvelu ja sähköinen asiointi palvelee arkisin kaikkia asiakkaita kello 8:00 – 16:00 välisenä aikana. Peruspalveluissa voi esiintyä pieniä viiveitä ja pyydämmekin noudattamaan annettuja aikatauluja (esim. palkka-aineistojen suhteen). Toivomme työntekijän kysyvän epäselvissä tapauksissa ensisijaisesti esimieheltään neuvoa, ja vasta sen jälkeen tekevän asiasta palvelupyynnön, jos hän ei saa tarvitsemansa vastausta esimiehensä kautta.
 
Toivotamme oikein mukavaa ja aurinkoista kesää!
 

*****


HPK Palvelut Oy:s kundtjänst sommartid   

 
Under perioden 2.6.-1.8.2025 kommer HPK:s tjänster att fungera inom ramen för sommartid. Under denna tid kan det uppstå små fördröjningar i behandlingen av beställningar och att svara i telefon. Dörren till servicepunkten hålls öppen, datasäkerheten är under noggrann övervakning och översättningarna samt de ekonomiska förpliktelserna sköts i tid, även om vi arbetar sommartid med lite mer begränsad kapacitet.

Servicepunktens kundtjänst på plats i Ölstens lokaler är öppen på vardagar mellan 9:00 och 15:00 (Adress: Entreprenörsvägen 12 B, 06450 Borgå). Observera att den fysiska ingången till servicepunkten har ändrats förra året och den nya ingången ligger cirka 20 meter till vänster från den tidigare ingången.

Telefontjänsten samt de elektroniska tjänsterna betjänar alla kunder på vardagar mellan 8:00 och 16:00.

Det kan uppstå små förseningar i bastjänsterna och vi ber er därför att följa givna tidtabeller (t.ex. gällande lönematerial). Vi önskar att arbetstagaren i oklara fall i första hand frågar sin chef om råd, och först därefter gör en serviceförfrågan om hen inte får det svar som behövs via sin chef.

Vi önskar er en riktigt skön och solig sommar!

 

Piditkö kirjoituksesta?

Jaa Facebookissa
Jaa Linkedinissä