Ajankohtaista

Teknologian ja koulutuksen voimalla kohti tehokkaampia palveluita ja asiakaskohtaamisia
HPK Palvelut Oy on nuori ja dynaaminen palveluyhtiö, joka on sitoutunut tarjoamaan

Joulun ja uudenvuoden aukiolot
HPK Palvelut Oy:ssä on osittain supistettu palvelu ajalla 23.12.2024-7.1.2025, mikä voi vaikuttaa

HPK:n hiilijalanjälkeä on arvioitu ensimmäistä kertaa
Haluamme HPK:ssa tehdä oman osamme hiilijalanjälkemme pienentämisessä, ja olemme aloittaneet työn selvittämällä

HPK harjoittelee digitaalisen turvallisuuden häiriötilanteiden hallintaa
Taisto on Digi- ja väestötietoviraston järjestämä valtakunnallinen harjoitus, joka testaa valmiuttamme

EU:n uusi NIS2-direktiivi digiturvallisuudesta
NIS2-direktiivi on EU:n laajuinen kyberturvallisuutta koskeva lainsäädäntö, joka tähtää digiturvallisuuden yleisen tason parantamiseen

HPK Palvelut Oy on varautunut yleisen arvonlisäverokannan muutoksiin
Suomessa yleinen arvonlisäverokanta on Suomen hallituksen esityksen mukaan nousemassa 24 prosentista 25,5

Yhtenäinen puhelinpalveluaika asiakkaille
Yhtenäinen puhelinpalveluaika asiakkaille alkoi maanantaina 29.7.2024. Tämä tarkoittaa, että molemmille asiakasryhmille on

HPK Palvelut Oy kilpailuttaa tietoliikennepalvelunsa
Itä-Uudenmaan mahdollisesti suurin tietoliikennekokonaisuus kilpailutetaan nyt! Pyydämme Hilmassa tarjousta palvelukokonaisuudesta, jonka muodostavat

Kerro meille, miten onnistuimme
Tavoitteenamme on saada asiakkaidemme asiakaskokemus entistä paremmaksi ja tehdä palveluistamme asiakaslähtöisempiä. Siksi

HPK Palvelut Oy:n ensimmäinen täysi toimintavuosi oli jatkuvaa parantamista
HPK Palvelut Oy:n toinen tilikausi ja ensimmäinen kokonainen toimintavuosi 2023 on takanamme.

HPK Palvelut Oy:n yhtiökokous 12.6. valitsi hallituksen jatkamaan
HPK Palvelut Oy:n toisen tilikauden tilinpäätös vuodelta 2023 vahvistetiin yhtiökokouksessa, joka pidettiin

Asiakaspalvelun kesäaika
3.6.-27.7.2024 välisenä aikana HPK:n palvelupiste toimii kesäajan puitteissa. Tällä ajalla tilausten käsittelyssä